onsdag 13 juli 2011



Fördelen med att åka buss två timmar varje dag är att man får en väldans massa tid att filosofera över allt och ingenting. och lyssna på Sommar i P1. Imorse snyftade jag så mycket till Nanne Grönvall som sommarpratade om sin uppväxt att jag fick sätta på mig solglasögonen och låtsas vara allmänt snorig.

åhhh jag är så fruktansvärt blödig.

Nackdelen med att åka buss två timmar varje dag är att jag aldrig hinner vara hemma mer än när jag sover. jag springer yrvaken hemifrån klockan 8 på morgonen och stapplar hem trött kl. 20.30 för att sova. spännande liv.
men jag får se en himla massa kändisar på jobbet ska ni veta! det är i Borgholm dom håller hus. funderar på att höja lönen lite genom att ta smygbilder och skicka in till Se&Hör (herre gud finns den tidningen ens fortfarande?). "Extra, extra Peter Ghide handlar alvedon och öronproppar".


Michaela rapporterar direkt från Apoteket. oh yeah.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar