torsdag 24 juni 2010

Enda lediga dagen och strålande sol, som upplagt för en dag på stranden. vilket det också blev. 6 timmar rättare bestämt.
hela dagarna står jag och predikar för kunderna om hur viktigt det är att använda solkräm med höööög solfaktor, speciellt i ansiktet. kul att jag lyssnar så bra på mina egna råd och somnar med brillorna på i flera timmar mitt i solens farliga strålar och att min arma hud ser ut att brinna upp (utom huden precis runt ögonen förståss). kul att jag inte kan sitta ner ens på toaletten eftersom låren är helt sönderbrända och alla kläder känns som knivar mot huden. kul. att stå i strålkastarljus i kassan hela dagen efter och känna sig som en skräcködla som kokar sönder i dom varma lysrören, tack gode gud säger jag bara för kylboxen under kassan som jag kunde dyka ner och stoppa huvudet i emellanåt. ahhhhhh.

Jag får använda det till min fördel och leka levande skräckexempel så att kunderna köper på sig mängde av solkräm i rena förskräckelsen.

Snälla gode gud om du finns, jag ska hedanefter aldrig och aldrig steka mig i solen utan solskydd bara du skonar mig från hudcancer. deal?

I´m A Cuckoo

//Belle and Sebastian

1 kommentar:

  1. Hihi ser ut som att du varit på skidsemester =P

    Hoppas Strand var kul! Här i Oslo firade vi också DAGEN istället. Nice bajs!

    SvaraRadera