söndag 6 juni 2010

Det här med att drömma har jag alltid tyckt är lite spännande. hur hjärnan går på högvarv när vi sover som bäst.

Mina drömmar brukar växla mellan att jag dödar någon stackars människa med ett gigantiskt jägargevär eller att jag själv går med ett blodigt hål rakt genom huvudet och skrockar att "alltid detta huvud, varför ska alltid mitt huvud råka ut för allt".

Om jag är normal? jadå. heeeeeeeeelt normal. sa jag förresten att jag dessutom låter som mupparna när jag pratar i sömnen? jorå.

Är det inte mördardrömmar så är det vilsendrömmar som avslutas med att jag flyger upp till sittande och skriker rakt ut: TOBBE, VAR FAN ÄR VI?!
Inte så konstigt kanske att denne stackars Tobbe börjar överväga att spendera nattens timmar i soffan kanske.



//Oskar Linnros

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar