tisdag 22 juni 2010

!!!EFTERLYSNING!!!


Festival i norraste norr känns ju som något man borde testa på innan man dör. speciellt med tanke på att min bästaste Lajs råkar bo där och jag inte vill något hellre än att sitta på hennes balkong i solen (?) och lyssna till maskinen och dricka vin och proppa godis och prata gamla minnen.

Jag vill!

Men alla plan från Kalmar till Kiruna verkar vara fullbokade just då. FULLBOKADE! va fan?

så, nu är min fråga, var får man tag på en privatjet med tillhörande pilot för ett rimligt pris? mitt konto tillåter sisådär 359,50 kr.

Hör av er!

//Jenny Owen Youngs

1 kommentar:

  1. jag råkar ha span på en gammal ommålad postcykel som finns här i stan. Om jag trampar ner til dej kan du sätta dej på pakethållaren och fälja me dupp. Vill SÅÅÅÅÅ gärna ha hit dej!!!!!

    Puss puss o hemskt massa puss o kram så att det knakar i revbenen!

    SvaraRadera