fredag 5 juni 2009

Never ever sjuksköterska

Sista tentan avklarad. Eller den förtjänar knappt att kallas tenta egentligen "- vad är respekt?", "- vad är integritet?" bla bla bla. Trött var jag också. och sjukt bakis. höll på att nicka titt som tätt. anledningen var att vi igår körde stenhårt på argumentet att rödvin och flum hör ihop så rödvin kan ju bara vara till våran fördel inför tentan imorn.
.
Så under bar himmel dansade vi bort sommarnatten och tentaångesten på det nyöppnade utedansgolvet. oförglömlig kväll. vad jag kommer sakna våra galna spontankvällar i sommar.
.


På hemvägen lyckades jag med bedriften att virra bort mig själv inte mindre än 2 gånger. i lilla Kalmar liksom. Mycket bra. Tur att min snälla pojkvän kom och mötte mig annars vet man aldrig vart jag hade hamnat. antagligen bortåt tjottahejti nånstans.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar