måndag 22 juni 2009

.
Det blir verkligen en musiksommar i år igen. och ingen är gladare än jag.
I sista sekund kom jag och Therese på att det här med Peace&Love i Borlänge borde vi ju göra om. men som sagt. detta kom vi på i sista sekunden och ingen är väl förvånad över det.
Hotell, vandrarhem, stugor, campingar - rubbet. allt var fullbokat. helvetesjäklaskit.
Vi övervägde att sova några nätter under bar himmel och hade säkert gjort det om det inte varit för att min datakunniga vän lyckades luska reda på en kille som hyrde ut ett rum i sin lägenhet mitt i stan. mitt i stan! ett alldeles eget rum! med riktig toalett! nu bokar vi och kör gärnet!
.

Om några dagar är det jag som står och hoppar till Florence Valentin, Lykke Li, The Kooks, Razorlight, Hoffmaestro och Chraa, Hello Saferide, Parken, Sugarplum, Miss Li, Anna Ternheim, Sophie Zelmani, Moneybrother, Winnerbäck, Timbuktu, Mando Diao, Laleh, A camp, Kleerup, Håkan och massa massa fler.
.
På onsdag bär det av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar