onsdag 3 juni 2009

.
Efter flera månaders häng på kalmarhem.se och timmar av klick på uppdatera-knappen har det hänt....
.

....JAG HAR FÅTT EN RIKTIG LÄGENHET!

Med eget pentry! ochTVÅ fönster! och hela 24 kvadrat att gå vilse på!!
.
Fjärde våningen. från tredje till fjäääääärde. ah det känns så bra på tungan.
Jag kommer fortfarande ha nära till mina kära och dessutom få utforska lite okänd mark en våning upp. våningen med det finaste köket, och bästa utsikten, och de galnaste festerna.
.
Min första reaktion var JAAAAAAAAAAAA! bara ren glädje samlat i ett enda vrål. min andra reaktion var JAAAAA aldrig mer skämmas över att ta hissen! hissar är till för de som bor högst upp. alltså för såna som mig. detta innebär att jag kommer behöva röra mig om möjligt ännu mindre än tidigare. låter det inte helt helt fantastiskt?

Hem ljuva hem.

1 kommentar:

  1. wow ska du bo längst upp med lärarna?! i det där gulliga lilla köket?! där JAG skulle bo?!?! hahaha
    gu va mysigt!
    va roligt honey
    då kommer jag genast o hälsar på ;)
    puss o flyttvibb - imorrn flyttar jag! till 19kvm o EGEN toa! hehe jag ligger visst snäppet efter ;)
    puss puss igen

    SvaraRadera