onsdag 18 februari 2009


VARFÖR blir det alltid såhär?!

MegaVärstaFeta-tentan är på fredag och här sitter jag och bläddrar igenom ton av anteckningar och böcker och tänker att "jahaaa nu förstår jag vad dem menade med att det inte går att sitta två dagar innan tentan och tro att det går att trycka in allt på en gång...".

Nu förstår jag det. Två dagar innan tentan. Bra Michaela. bra.

Nån mer som vill vara med och leka min favoritlek, vem-kan-banka-in-mest-i-huvudet-på-kortast-möjliga-tid?

Nej nu snackar vi seriös pluggning. jag ska börja med att komma på ramsor över alla hjärnans kranialnerver och blodkärl kors och tvärs på latin...nu jäklar..

...nu är det bara hjärntvätt som gäller. Allt hopp till post-it lapparna!

1 kommentar:

  1. jag hejar på dej darling!!!
    är det någon som är påhittig så är det ju du <3
    heja heja :)
    puss o vibbis

    SvaraRadera