måndag 20 augusti 2018


VECKA 39
NU ÄR DET NÄRA

,

Har bara trötta hissbilder från denna vecka haha.
Tobbe har jobbat igen och jag och Smill har myst på och lekt och fått sällskap av Elina, Joel, Tyra och Elise en dag. Kände att det gav energi :) Så härligt att se barnen leka och få gosa med Elise som snart blir 4 (!!!) månader. och snart är hennes lilla kompis här. så himla bra tajmat att få barn samtidigt som sin fina vän.



Denna veckas happening var att jag och Tobb var hos barnmorskan för att utvärdera graviditeten och prata förlossning. Så himla sjukt, har fortfarande så svårt att förstå hur nära vi är. 
Lilla A ligger nu helt fixerad och redo, magen ligger precis som innan mitt på kurvan eller något under, hjärtljuden var fina och mitt blodtryckt lågt och bra. 
Tipp-topp alltså! Förutom min svullnad. vaknar fortfarande på nätterna av att händerna domnar och fingerlederna värker, på morgonen känns fötterna runda undertill och jag måste liksom trampa ut dom. MEN, känner mig ändå väldigt förskonad från krämpor och är SÅ tacksam över svalare vindar, tycker det borde tryckas upp t-shirts med texten "Jag var höggravid sommaren 2018". haha. 
Hur som helst fick vi nästa tid den 28/8 hos barnmorskan, men hon trodde inte jag skulle komma då. vi får väl se, så himla spännande, hoppas inte på att gå över maximal tid i allafall...



Ännu en suddig hissbild med ett försök till leende hehe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar