tisdag 17 maj 2016

DU ÄR ALLT


Det är så konstigt att tänka att det finns en tid när du inte fanns. att jag levt utan dig, faktiskt större delen av mitt snart 30-åriga liv. tänk att jag inte visste då...tänk att jag inte hade en aning... att just Jag, skulle få vara med om Dig. 
det var nog tur för då hade jag ju längtat ihjäl mig på kuppen! 
Du är något jag aldrig tidigare upplevt, inte ens i närheten av, min älskade lilla Milli, min tjej, och jag är så tacksam över att få vara med, här och nu och med Dig. det finns ingen annan stans i denna vida värld som jag hellre skulle vilja vara. 
Mitt hjärta är hos Dig för alltid och att vara din mamma och din trygga punkt här i livet är det finaste och viktigaste som finns. jag hoppas att vi alltid får vara nära,
Mamma älskar dig min Boo-boo :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar