tisdag 24 maj 2016

BABYSHOWER FÖR BECCI-BEBI


Vi börjar få rutin på det här med babyshowers nu haha! För bara ett litet tag sen tyckte jag mest att det verkade vara nåt fånigt påhitt från det där Amerikat. men det är så himla mysigt att ses en sista gång innan bebin flyttar ut och äta massa gott, stirra ohämmat på den där magen och tänka att det är en bebis där inne och bara umgås helt enkelt. 
Blev dock inte så mycket sitta och umgås kanske för min del eftersom min lilla side-kick prompt ville upp och stå och gå (nähä?), klättra på mig och sträcka sig efter prick varje godsak som jag försökte få in i MIN mun. Hallå, det var ju inte länge sen vi satt kring min mage och förundrades?! och nu är hon här i allra högsta grad och sprallar runt! Tiden alltså...

Beccilichis kommer bli en så fin och cool mamma och jag är så nyfiken på denne lilla! Jag tror stenhårt på att det är en pojke som tittar ut den 7e juni, som ju sen gammalt är ett mycket bra datum att fylla år på ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar