torsdag 16 juli 2015

STOLT-VARNING!

OBS OBS risk och varning för blödigt och orimligt stolt-inlägg!!!!


Hittade den här gamla bilden på oss och blir så blödig, tänk att 6,5 år har gått sen vi först träffades, allt som hänt sen dess och hur livet var då. och nu är vi här, och ska ha barn! 
Det känns verkligen för Overkligt och bra för att vara sant.
Jag är så oändligt jäkla TACKSAM som hittat världens bästa Tobb, den finaste på denna jord att dela detta med. att det är just du som är med mig, och att jag får vara med dig, och att vi ska bli föräldrar till den här lilla efterlängtade skruttan tillsammans.
Jag är så himla himla STOLT över att få ha dig vid min sida. och att just du och lilla Vildan kommer att bli min egna lilla familj. det viktigaste jag har. jag kan inte önska mer än att allt kommer gå bra och att vi får vara tillsammans vi tre. ni är viktigast.

Ja, idag är då alltså en ganska så blödig dag för den här gravida människan kan jag lova *SURPRISE* hehe.
Vi var hos barnmorskan imorse och jag vaknade långt före väckarklockan och kände mig pigg och peppad, och pirrig som vanligt.
Nu var det en månad sen sist men hädanefter blir det varannan vecka vilket känns superlyxigt!!! skulle kunna gå dit varje dag haha. det är så mysigt och känns lite mer verkligt där på nåt sätt.
Allt såg iallafall jättebra ut även denna gång *TACK TACK TACK universum*.  

Jag har ju känt det som att hon vänt på sig med huvudet neråt och fötterna upp mot mina revben sen typ 1-2 veckor så jag frågade om dom kan göra det såhär tidigt men barnmorskan sa att "nä det brukar dom inte göra förrän efter vecka 35 nångång".
Så lyssnade vi på världens bästa hjärtslag och hon kände på magen och utbrast att "oj, det är mycket bebis i en liten mage det här!" haha jotack. och "ja du har ju rätt, hon har vänt sig och ligger startklar långt ner med huvudet!".

:-D :-D :-D
så fick vi känna huvudet, såååå jäkla coolt. hallå hon är startklar där inne?! så himla sjukt. nyss var hon ju stor som en jordgubbe! men det kanske inte är så konstigt ändå med tanke på att hon stod på huvudet redan första gången vi såg henne när hon bara var 8 cm lång :´)
hon låg tydligen så pass långt ner att hon inte kommer att vända sig igen enligt barnmorskan, utan nu väntar hon bara på sin födelsedag. tur att jag gillar att känna hennes små fossingar kittlas runt bland revbenen än så länge då. hehe.
Magen växer i allafall som den ska och vi följer kurvan precis perfekt.

Min bästa lilla bebis, du anar inte hur jäkla stolt och glad du gör mig. blir helt varm i kroppen.
bara fortsätt att växa och sträcka ut dig och töja ut min mage och hicka och sparkas och ha dig där inne. fortsätt att må bra < 3
Mamma och pappa längtar efter dig!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar