torsdag 23 juli 2015

PROJEKT HÅLLA DESSA VID LIV 
UNDER 2 VECKORS TID

Min familj åkte på semester i drygt 2 veckors tid och lämnade mig med ansvaret att hålla dessa vid liv under hela den tiden *gulp*  som Tobbe sa, "det var modigt av dom". eh ja, och jag ska då alltså lämnas själv med en hjälplös liten bebis inom en mycket snar framtid?!
*andaaaaas*

Men hur har det då gått?
BRA skulle jag säga. lite väl bra kanske då jag och tobb blivit lite förtjusta i dessa små liv och "råkat" dubbelmata några gånger, gett lite mellis och nattamat titt som tätt bara för att det är kul att se dom så nöjda. och så SER dom ju alltid så hungriga ut?
Så vad tror ni, om man klarar att hålla två guldfiskar vid liv så kan det likställas med att man blir en mycket bra och ansvarsfull förälder?
snälla säg ja...?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar