söndag 2 november 2014

SÖNDAG LIKA MED TRÄNINGSMARATON

Jippiiii söndag! Vaknade inatt/imorse, kollade på klockan som visade 03.14, ojojoj MÅSTE somna om, kunde inte somna om, var pigg som en mört (om nu mörtar är pigga?). Låg i ca. 20 minuter och kunde inte förstå varför jag var så klarvaken mitt i natten, jag brukar ju vara som klubbad vid den tiden?
Kikade på klockan igen och den var ju inte alls 3nånting utan 6.30. måste ha kollat fel. blev så glad? och studsade upp? började koka te och ha mig?
Var kommer denna plötsliga energi ifrån undrar jag? 
KÖADE (jag vet det börjar bli en pinsam vana...) till gymet en söndagsmorgon, hoppade på crosstrainern, corade, bodybalance:ade och crosstrainade lite till (?????!) 
HALLÅ vem är jag?

Ska dock väga upp dessa nyttiga fasoner med chokladprovsmakning i eftermiddag! känner såhär inför det :D :D :D *iiiihhhhhhhhh*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar