söndag 16 november 2014

KOMPISHELG!

Ja jösses, har träffat så många härliga människor hela helgen lång känns det som och fått så mycket bra energi! Fredagen var ju en enda stor skratt- och måbra-boost som sen bara fortsatt med sköna yogapass på lördagen, fika och ligga-i-varsin-ände-av-soffan-häng med världens bästa Therese och sen middag hos finaste Malin. Försöker ignorera in i det sista att hon flyttar tillbaka till Växjö efter jul och att vi inte längre kommer kunna ses på bara 10 mins avstånd :`((((( kommer gråta floder *förträng*förträng*förträng*

Vi gjorde en varsin drink, upptäckte att vår favorit; Familjen var på Så Mycket bättre, blev partysugna, konstaterade än en gång att vi bor för långt ifrån civilisation och party och att resan in inte kändes värt det. satsar på nästa helg i stället hehe. Blev sen akuttrött och sov över, som när man var liten, så himla mysigt :-))))

Tobben har ju varit bortrest hela helgen och jag har utvecklat nån slags otrevlig fobi för att sova själv, kommer liksom inte till ro, vaknar mitt i natten och tror att nån tagit sig in och smyger runt i lägenheten, ligger och kallsvettas och längtar till morgonen. så himla fjantig. måste rycka upp mig!
Ta mig i kragen. Tuffa till mig, osv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar