måndag 29 september 2014

RAW BAKING I VÄSTERTORP
MED AKROBATI
OCH GITARRSPEL



 Ja vad hann vi INTE med denna lördag undrar jag. bakade 4 olika kakor/bollar/pajer till Beccens födelsedag på tisdag, mumsade i oss hälften ungefär, gick loss på yogatricks på golvet, övade handstående och avslutade med att tända ljus och dra fram gitarren.

Minibebisen i Elinis mage började SPARKA och göra VOLTER när jag spelade vilket dom andra nog sa var bra betyg. drabbades dock av enorm prestationsångest och Elvisen fick ta över. en vill ju inte råka förstöra ett ofött barns öron innan den sett dagens ljus liksom!!!!! *nojig*

Lämnade sen den mysiga vrån och begav mig till tunnelbanan som tog mig in till stan där jag mötte upp världens bästa Tobbelobb för middagsdejt. Blir alla lördagar såhär bra av att starta med lite huvudstående lär det bli en vana. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar