fredag 19 september 2014

FREEEEEEDAAAAAAAG!!!!!!!

Så så glad för det, därav för många, eh, utropstecken, he. 
En ruskigt TIDIG fredag dessutom, Väckarklockan ringde 5 och jag, som alltid vaknar på första pipet och rusar upp innan jag ens hunnit fatta vad som hänt med hjärtat i halsgropen, låg idag i nån slags djup koma vid den tiden och började väva in det störande ljudet i min pågående dröm. fattade absolut ingenting när Tobben frågade varför jag lät väckarklockan spela på i all oändlighet.
VA, VEM ÄR DU? var min första reaktion. 

Lyckades iallafall klunka några klunkar kaffe och få upp ungefär ett halvt öga innan man var ute i kylan. Kändes som att vi skulle ut och resa när vi gjorde sällskap till tåget i tjock dimma. får liksom alltid den känslan när jag går upp i ottan. 

jobbadejobbadejobbadejobbade.

och släpptes sen ut igen halv 3. tidigt även det på sitt sätt ju! 
mötte sen upp Tobben i stan och tog en cider i Kulturhuset :-))))



En vild chansning är nu att denna fredag slutar precis som den började, dvs; tidigt. ZZzzZzZzzzzZZZzz.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar