söndag 21 september 2014



KRÄFTSKIVA MED GÄNGET


































Detta Kalmar-gäng alltså, alltid lika kul att ses. så roligt att vi fortfarande håller ihop och så, fast i annan stad.
Vi möttes upp i Karlberg och tog ett glas innan vi hoppade på tåget låååångt söder ut, hela vägen till Handen. påminde liksom alla om att "passa på att gå på toa nu innan resan" och "glöm inte matsäck".
Gick dock snabbare än väntat med lite ölproviant och bra sällskap på pendeln.

Hoppade av och fick rysningar på vägen mot huset, kändes som vi hamnat i ett skräckfilms-seario:


så jäkla ödslig och otäck väg. såhär gick vi i drygt 20 min. uppmanade alla att *hålla ihop flocken* osv. pga livrädd.

Men det var värt! jösses vilket snyggt hus Markus och Anna hittat, så mysigt.
och kvällen var på topp!
kände mig något mer avslappnad påvägen hem efter ett antal nubbevisor med tillhörande nubbe i kroppen. Stannade till och med till i stan och hann med lite dans :-D
och inte ens där tog kvällen slut! (vilket känns idag). Tobben jag och Joel delade taxi hem och lyssnade på Winnerbäck och nattåt preciiiis som på den gamla goda tiden. 
håhå. behöver jag säga att jag sov till cirka halv 2 idag?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar