fredag 27 december 2013

MIN UTSIKT UNDER JULDAGEN

Japp där sitter hon, min bästa vän med ett fiffinurligt smajl så som bara hon kan. hon har skalat clementiner och matat i mig hela dan då jag själv varit för trött för att ens resa mig. Denna männska är en stor inspirationskälla, hon är så full av klokhet och pepp så hälften vore nog. Tänk att vi varit sambos och allt, delat så mycket, både minnen och husrum och tankar och känslor som runnit över i lill-skallen. som det så ofta gör.
och än idag, när vi bor 100 mil isär så håller alla meterlånga sms oss nära och det finns ingen som känner mig så som du gör.
Håhå jaja, vet inte vad jag gjort eller vart jag varit idag utan dig Lajch, utan dig inget mig. Du och jag,
 Du och jag.


1 kommentar:

  1. Du och jag Majchen!! 22.22 och allt ;)
    <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera