söndag 22 december 2013

GOTTAR MIG I JULKAOSET

Igår efter jobbet svepte jag en redbull, hoppade i dressen, tog tobben under armen och åkte på glöggfest. Väldigt mysigt. det dracks sangria med kanel och tändes ljus och mystes. vid 12-tiden kunde dock inga koffeinkickar i världen längre bita på min trötta uppenbarelse, så vi åkte hem.
Idag vaknade jag upp till min lediga heliga dag, drog mig länge och hoppade sen i träningskläderna och gav mig ut i solen med min bästa Lajch i luren. mycket bra start på dagen måste jag säga.
Resten har spenderats som ovan, julkaos blandat med julefrid, julbak, julmusik klappinslagning och mycket pirr i magen. jäklar vad jag längtar. både efter mina egna paket, men kanske mest åt att se andra öppna sina från mig. älskart!
En 10 timmars dag att beta av imorgon och sen SEN ÄR DET JUL.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar