söndag 14 augusti 2011


Vattenpipa och Habibi-musik på balkongen


Åh vad jag kommer att sakna dessa härliga sommarkvällar, och åh vad jag kommer att sakna mina älskade vänner när dom flyttar härifrån om en vecka. helt galet att tre år har gått. tre år och minst 3000 goa minnen rikare.
Efter taccomiddag intog vi balkongen och hade en mysig kväll med mycket skratt innan vi gick vidare till Camilla och hela sjuksköterskeligan och drack vin i hennes lilla lya.
När vi skulle ut för att göra stan drabbades jag av total trötthetskoma och kände mig snarare som 65 än 25, så jag tog några stapplande danssteg inne på Vallen innan finaste Tobben kom och följde mig hem. Vi avslutade stadsfestivalen med att köpa med oss fet friterad langos hem till våran soffa.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar