söndag 21 augusti 2011


JAG GJORDE DET!



Jag klarade mina nio veckor. jag som bitit mina naglar och varit hysteriskt nervös och trott att jag tagit mig rejält med vatten över huvudet, och så gick det så bra. lilla nervösa hispiga jag klarade det faktiskt och när jag slutade fick jag höra både att jag var en cool tjej som inte stressar upp sig och att jag har ett behagligt lugnt sett att vara på.
Va, jag?

Jag var så stolt att jag nästan sprack när jag gick därifrån i lördags efter all beröm. stolt, lycklig och vemodig på samma gång. jag kommer sakna alla fina arbetskamrater, ett apotek som detta vill jag jobba på i framtiden, med mycket skratt och gemenskap.

Men först ska jag klara av mitt sista år som student och bestäma vart jag ska ta vägen efter det. men innan jag gör någonting annat ska jag först bara njuta av lata dagar på en varm strand på en ö långt borta och ladda batterierna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar