måndag 14 mars 2011


Min kärlek


Jag och Johanni firade tentan med att gå ner på stan och prova våra älskade Converse. vi har ett minst sagt passionerat förhållande till dessa platta fotprydnader. låga, höga, blåa, röda, gråa, vita, lila...jag vill peta ner vartenda par i väskan och ta med hem! attans att jag inte är en sån där storbloggerska, då kanske jag skulle kunna bli sponsrad. eller ja, jag skulle mer än gärna bli det. om någon nu känner sig manad.

Nåja, efter att ha catwalkat runt i affären och åh:at oss över denna perfekt utformade sko unnade vi oss varsin fet chokladmuffins. har man haft tenta så har man!
Fortsatte sen vidare hem till Matilda för en riktig myskväll med mycket te, kommer sakna henne som sjutton när hon flyttar nästa vecka, vill inte ens tänka på det. min fina vän. tänk att vi lärde känna varandra på dom varma vindruvsfälten i Bordeaux för många år sen och sen hamnade här i samma lilla stad. Ibland är världen liten.

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och avsluta den här dagen.
God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar