fredag 11 februari 2011


A pretty pretty good day.






Nej då oroa er inte, jag har inte betalat för alla dessa kassar. Johanna payade för allt. nej då. hon betalade inte heller ett öre. allt var gratis. vi gjorde helt enkelt en bra deal på Karmamässan idag på slottet. Företagen fick prata av sig lite medan vi lensade deras godisskålar och proppade påsarna fulle med reklampennor. det är vad jag kallar en bra deal.


Dagens skämt: Kvinnorna i ett stånd för en tidning frågade om någon av oss trodde att vi hade vad som krävdes för att bli deras nya MODEredaktör. vi kikade ner på våra kläder och brast ut i skratt. det var dagens.





1 kommentar:

  1. hahaha micha! det hade nästan jag glömt! jag minns dock den där killens min X)
    haha denna dagen har vatt awesome trots pissig förkylning :D
    moderedaktör, jo jag tackar *facepalm* hahaha

    SvaraRadera