torsdag 3 februari 2011

Jag växlar mellan att vara nervös, livrädd, vettskrämd, uppspelt, och superexalterad inför sommarjobbet i Borgholm i sommar. GAH! tänk att jag ska svassa runt i vit rock och vara den som folk frågar om råd och som kan! Det är helt helt otroligt. för några år sedan skulle jag aldrig ens ha vågat tänka tanken att ens söka ett sånt jobb. men nu är det andra bullar. vilken utmaning!





Därför sitter jag nu och pluggar allergimediciner och nässpray, ögondroppar, akut-p-piller och aknepreparat hit och dit. aktiva substanser och verkningsmekanismer. vilken djungel det är!
jag har gett mig fasen på att klara detta. dessutom är det sjukt kul! faktiskt.



1 kommentar:

  1. ååhh micha det kommer gå så jäkla galant!!! :D
    jag vill också! men, allt har sin tid ^^

    SvaraRadera