onsdag 19 januari 2011


Men hörrni! Det är ju sol ute!

Klarblå himmel och sol som nästan nästan nästan värmer lite lite om man står mitt i den. Det är lustigt. Lika mycket som jag längtar efter jul varje år, längtar jag bort från den så fort den är över.

Och jag har börjat träna också ska ni veta. apprå på ingenting sådär. jag ska bli stark är tanken. fit for fight liksom. så nu varas det spinning med skivstång och core. japp. om någon nu undrade liksom.

Tentan igår kändes ganska bra så ikväll blir det till att fira. lite sådär lagom lätt iallafall så att jag åtminstone orkar stå på benen under redovisningen imorgon 8.30. Och gissa vilka som kommer till stan och intar dj-båset ikväll? REBECCA OCH FIONA. gosh. när man talar om trollen liksom.

plugga ----> tvätta ----> träna ----> DANSA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar