fredag 10 december 2010


Inatt drömde jag att mitt huvud exploderade och gick i små delar. ganska talande dröm om jag får säga det själv.
Dessa tjejer är terapi mot prestationsångest. kolla in deras dokumentärserie på svt-play!


Rebecca & Fiona

totalt galna är dom. går runt på stan iklädd pojkvännens kallingar. har aldrig pengar. Bästa vänner. gör det dom brinner för. musik. djar sig landet runt och tar dagen som den kommer. "Livet är för kort så vi vill göra det roligaste vi vet undertiden".

Så när jag får panik över tentor och pluggångest brukar jag kolla på dessa tjejer och känna att det ordnar sig. det ordnar sig faktiskt. man får inte glömma att ha roligt.


Och roligt hade vi här!
under våra glansdagar i dj-båset.
på kära gamla kåren.
man ska ju börja nånstans.

//Rebecca & Fiona



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar