fredag 7 januari 2011


Jag gör som Gunther


...och bär solglasögon inomhus. och utomhus med för den delen. men inte för att jag är cool eller så. nej. tyvärr. det är små elaka bakterier som har myst in sig i mitt ena öga och varat igen så det svider och kliar och rinner och ser inte alls trevligt ut.
Dessutom sticker det som små knivar så fort det blir för ljust så jag har blivit rekommenderad att bära solglasögon tills dom små krypen lämnat mig.
jag försöker intala mig att jag ser ut som en rockstar men jag är inte så lättlurad så mest känner jag mig bara som ett fån. jaja. värre blir det väl imorn när jag tvingas jobba i kassan iförd solbrillor.
Kan bli en del intressanta reaktioner från kunderna där känner jag.
Kanske ska öva in ett par passande moves till också,
I´m to sexy for my löööv to sexy for man löööv!


ja herre gud.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du ser ut som en rockstar! Uppdatering gällande ditt arbetspass och kundreaktioner tack ;)

    SvaraRadera