onsdag 24 november 2010


Uppbackning från norr!


Nu jävlar ska här pluggas!
Min Lajs skickade ett överlevnadskit till mig som hon och resten av hennes soldatvänner använder sig av uppe i Kiruna. Om detta hjälper soldater att överleva i skogen så ska det väl hjälpa mig att överleva alla sena nätter med plugg fram till jul?


Världens bästa vän som vet exakt vad jag behöver.
Tack tack tack Lajsen
om jag någongång klarar denna utbildning, då lovar jag
att skicka lite stärkande grejer från apoteket till dig ;)



//Florence Valentine


.


1 kommentar:

  1. åh vad bra att dte kom fram. Och ja, det låter helt klart som en bra deal! :D Jag börjar redan fantisera om alla spännande piller du får fuska ut åt mig sen... ;)
    Lycka till me p lugget nu! Jag hejar på dej som alltid <3

    puss puss!

    SvaraRadera