torsdag 25 november 2010


Jul jul jul, ge mig mer jul!!!


Jag och Johanna flydde tentaplugget några timmar idag och tog en runda på stan för att ååhhh:a oss lite över alla tomtar och nissar och snögubbar och ljus och stjärnor och glitter och jaaaaaaa, allt det där. jag älskar julen! alldeles galet mycket. Tobbe hatar julen. eller okej, hatar är ett starkt ord, men han är inte på långa vägar riktigt lika hysteriskt entusiastisk som jag är. om vi säger så. han är iallafall iväg några timmar nu så jag tänkte passa på att förvandla hela lägenheten till en liten tomteverkstad innan han kommer tillbaka.

Skynda skynda!


//Laleh


1 kommentar:

  1. Hahaha JA gör det Michan!!!
    Släng in en sån där jullegran mé lysande lampor i olika färger, strö ut små tomtar och annat krimskrams & spela Kicki Danielssons julskiva när han kommer hem!!;) vi ses om ett par veckor! //Hanna

    SvaraRadera