lördag 6 november 2010


Det känns som att det enda
jag skriver om är plugg och fest men det är å andra sidan precis så mitt liv ser ut just nu. och jag gillar det. Eller okej, det skulle ju inte skada med lite mindre plugg och lite mer fest, men man får inte vara petig. Ikväll är det iallafall dags igen.

Snart kommer min finaste Johanna hit för lite fördrink, eller nej jag ska inte ljuga, drinkar har vi inte råd med, men vi är inte petiga här heller utan dricker glatt billigt bubbelvin i stället.



ute på vift.


Sen fortsätter festen i det bästa kollektivet i stan. nämnligen hos Annipann, Eve och Christoffer.



mina knasfisar.



//Håkan Hellström


1 kommentar:

  1. håller med!! mkt mindre plugg, mkt mera feeeeest!! yaaay!!

    vilken underbar blogg-bild du ändrat till btw, gillar den stenhårt!

    SvaraRadera