lördag 10 juli 2010

Jag försöker totalignorera alla festivaler som försigår runt omkring för att rädda mig själv från att fullständigt drunkna i avundsjuketräsket. det går sådär. i stället försöker jag hålla fokus. tvåveckor+endag. sen är han här.

Uppladdningen har börjat och här hemma får han sjunga ut på snäppet högre volym än i vanliga fall.

.

.


"inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt

men det skälvde när du rörde vid mig

du var sjutton jag var sexton och jag skolkade från allt

jag ville bara vara med dig

jag ville bara vara med dig"

.

Hjärter Dams Sista Sång - Live Oslo

//Lars Winnerbäck

.

1 kommentar:

  1. tänk att Lasse den store kommer till finfina Kalmar bara BAAARA för sitt allra största fans skull.
    Lyckliga dej!
    Det är du värd <3

    SvaraRadera