tisdag 2 februari 2010

Just i tentatidet brukar jag ligga och kräla runt på golvet och plugga.
lite för att lugna nerverna, lite för att jag tycker att det är kul med omväxling. så kul det nu kan bli liksom.

Idag var inget undantag. jag låg och klurade på hur många bakteriekulturer som lever i min, förut så klarblå, matta.
det är lustigt när man ligger där i grodperspektiv och liksom ser all skit man traskar runt i. kanske är det därför den obligatoriska storstädning brukar äga rum just i tentatider. helst kvällen innan tentan.

Hmmm, städa eller plugga? funderade jag.

Det avgörande blev när jag några seunder senare var nära att andas in en torr, gammal hård ostskiva. det var dags. det var döda eller dödas som gällde!


.

.

You only Live Once

//The Strokes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar