söndag 31 januari 2010

Dra på trissor, jag har jobbat min första helg på Apoteket och sitter och undrar vad som hände. jag som hade målat upp panikbilder i huvudet om pengar som flög hit och dit, förbannade kunder, blackouts och ryck i örat. men inget av det hände. det gick faktisk. bra. riktigt bra.


Kanske att min fobi över att stå i en kassa och ha hand om en massa viktiga pengar, som noga kontrolleras och sen kan spåras exakt till den slarvmaja som råkat skibbla bort dom, håller på att gå över.

Jag har ett riktigt jobb, ja ta mig tusan!



Mitt nya helgställe.

.

.

What´s the Point

//Johnossi

Johnossi har förresten släppt nytt! sjukt bra.

.

2 kommentarer:

  1. duktiga bästaste fina du <3

    SvaraRadera
  2. sv: ååååhh ja det där du sa om filt o picnic... nu längtar jag ännu mer till sommaren! nere vid slottet med en flarra vin, gott tilltugg o trevligt sällskap :) det ser vi fram emot :D

    SvaraRadera