söndag 27 september 2009

Det här med att ta kort är ju roligt. och det är ju väldans bra om kameran fungerar som den ska. om den dessutom är rosa så blir det ju inte mycket bättre.

nu råkar det vara så att jag lyckats ta död på 2 kameror inom loppet av ett år. rosa sådana.

"Vad som än händer så får jag INTE under några omständigheter köpa en till som är rosa, det är som att det ligger en förbannelse över mig och rosa kameror, vilken annan färg som helst går bra men INTE rosa."

.

Ungefär en timme senare kommer jag ut med ett stort leende på läpparna och en sånhär liten goding rikare.....

.

DA DAAAAA!

.

2 kommentarer:

  1. jag tror att det är så att kamoerorna går sönder för att fler ska få chansen att få bli din trogna följeslagare.
    Jag hade varit en mycket lycklig rosa kamera <3

    SvaraRadera
  2. :D du e ju bara för rolig!
    Haha, sluta inte skriva blogg den roar mig här nere i Skåne! krraam påre

    SvaraRadera