fredag 16 september 2016

*******YAJJJJJJ****KÖRKORT!!!*IIIIIIiiiiiiihHHHHHH***

Idag var då alltså dagen, efter x-antal psykbryt, gråtiga stunder där det känts som att jag bara ville ge upp, hårslit, sena kvällar och råplugg så fort bebin sovit och många timmar bakom ratten med så lite sömn i bagaget att ögonen gått i kors så är det alltså över. JAG HAR KÖRKORT!!!!
JAG ÄR SÅ LÄTTAD. 
det var som att polletten till slut trillade ner och allt bara föll på plats när Jimmy lät mig köra in till stan i veckan och jag insåg att dom andra bilarna inte är mina fiender och vill mig nåt illa, då släppte rädslan och det blev plötsligt avslappnat och roligt att köra.
HALLELULJA vilken glädje, vilken känsla!
Tänk att även jag, vid 30 års ålder, till slut skulle lära mig köra bil.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar