lördag 10 januari 2015

VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!







 Buh. jag är så ledsen över att dessa två fina människor, Joel och Malin, ska flytta söder ut om en vecka och lämna mig och Tobb ensamma åt vårt eget öde här ute i världens ende. Minns så väl dagen för på pricken 2 år sen när dom flyttade upp från Kalmar och att vi var återförenade igen.
Nu avslutar vi med en sista middag på samma plats.
Höll på att brista ut i tårar flera gånger för jag hatar när saker tar slut och när folk man tycker om inte längre kommer finnas så nära som man vill. önskar ibland att jag var lite mer osentimental och blödig, men det är ju inget nytt.
 Hade iallafall årets mest skratta-från-magen-lyckliga kväll hittills i år, skrattade så tårarna sprutade när vi spelade Utan Tvekan och skådade Joels spontandans och kariokeimprovisation. jag DOG nästintill av andnöd. 
Annars åt vi oxfilé, sammanfattade dessa 2 år, skålade i Maria Montazami-vin och hade en himla bra kväll helt enkelt. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar