torsdag 11 december 2014

HEEEEEJ JAG FINNS!

Herre guuuuud vad tiden går! det känns som ett ständigt krig mot klockan.
Kvällarna bara försvinner, känns jag rusar runt och försöker få ihop det viktigaste, men tiden bara sugs ner i ett svart hål och sen är klockan efter sängdags och jag får panik över att ännu en kväll ätits upp av ingenting och att jag måste hinna få några timmars sömn inför nästa dag.
December innebär ju även helgjobb vilket inte direkt ger mer tid till sånt som tydligen kallas fritid?
Så till er tappra som läser vill jag bara ge ett litet livstecken och säga att jag lever!

Imorgon lovar jag att sprida lite bättre stämning här och visa vår julgran *hopp och skutt* som äntligen kommit upp och även visa bildbevis på att Tobben snart är omvänd från icke julälskare till.... julfantast! *njuter till fullo av att uppdraget snart är slutfört efter ÅRATAL med envist kämpande*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar