söndag 26 oktober 2014

MINITRIP TILL SMÅLANDET
Mötte upp Tobben på ett fullproppat Centralen och hoppade direkt på tåget söder ut. Placerade oss som vanligt i restaurangvagnen med varsit glas vin och lite tilltugg så gick resan med en väldig fart. Bytte tåg i Alvesta och fick grov Kalmar-längt när jag fick syn på denna skylt:


Liksom vaaa? Bodde där i 4 års tid, lämnade för 2 år sen och har sen aldrig återvänt.
Herre gud det var ju mitt hem så länge. så många minnen *böl*


Kom sen till Växjö där dom satsat på det här med dejting och kärlek 
- även på coop! 


Blev även introducerad i det här med att spela på hästar! Vann inget *men kanske nästa gång..?* och tror alternativt att jag har väckt nåt slags blivande spelmissbruk till liv inom mig....


Njöt av denna underbara buffé och fick i mig omega-3 ransonen för resten av året.
Så gott!


Umgicks annars mest med dessa och hade det allmänt mysigt och bra :-)))
Tack för helgen den här gången! ses snart igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar