måndag 23 juni 2014


*inte ALLS bitter*
VÄDRET! vad händer?? Det är alltså NU vi ska tanka sol och energi och D-vitamin för att täcka hela årets behov för att ens ha en chans att ÖVERLEVA resten av årsmörkret utan att bli alltför deprimerade?
Hallå. vi har i skrivande stund alltså redan blivit snuvade på en av de TRE viktigaste och mest efterlängtade månaderna på året. när allt ska hända och man ska vara som mest pigg och påhittig. leva livets goda osv. osv.
Känner jag mig så? svaret är ett rungande NEJ.
satt liksom med halsduk och jacka INOMHUS idag på jobbet och huttrade ihjäl eftersom värmen stängts av i hela byggnaden (pga. juni) (borde vara varmare än 10 grader och pissregn ute). 
MEN JAG ÄR INTE BITTER!!!!!!!! *neheeeheeerååå* *inte alls då* ni ska få se på bitter den dagen jag går på semester och vädret är detsamma, då hörrni, då ska vi snacka bitterhet av en heeeeelt ny nivå, sällan skådad.

Tills dess hoppar jag i skoteroverallen och rider ut stormen,
så ser ni någon glida runt på stan/stranden/uteserveringen iklädd denna magnifika outfit i sommar så är det antagligen jag:

Beach 2014! Yejj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar