söndag 4 maj 2014

THIS IS MY JAM

Hade den mysigaste kvällen på länge igår med mina favvotjejer. Jag, Sundis och Lindis packade med oss pyamas och tandbortde och begav oss till Flemingsberg där Lemisen hade tänt ljus och dukat upp en buffé av mys och gottigott. Jösses som vi skrattade! Tiden går alltid alldeles för fort när vi ses och vi pratade om att vi borde bilda ett kollektiv och ses jämt. haha. hur som helst åt vi taccos i mängder och kollade på Lemisens bröllopsvideo och jag fick såna flashbacks och satt och RÖS över hela kroppen.
det roliga var att bröllopsvideon var 7 timmar lång och bestog av ca 6 timmars närbilder på folk som röjde på dansgolvet så till slut kändes det typ som en serie där man lärde kända karaktärerna så som Faster Chanel, de vitklädda männen, Nalle Puh, Paljettanten, Linslusen osv. och Sundis satt och kom på repliker till dom olika personerna typ "yeah this is my jam", "make room, chanel comming thru" OSV OSV OSV. låter inte alls kul nu inser jag haha, men ni fattar grejen.

Sov som en klubbad inatt och sen tog jag och Lindisen tåget hem tidigt imorse för att hinna med Core och Bodybalance, vill ju inte missa veckans bästa pass :-))) gick sen hem och sov två timmar till. alltså älskade helger!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar