måndag 5 maj 2014

SKENET BEDRAR...

Jorå visst är den fin allt men ACK så livsfarlig, i allafall för en klantig idiot som jag.
Hela sladden hade halkat ur sin behållare vilket gjorde att lampan sänkts till axelhöjd ungefär, lite knepigt att brottas med den varje gång man stressar på jackan alltså. 
Men så igår klättrade jag upp på stolen för att ta tag i problemet, men glömde såklart att SLÄCKA lampan innan jag började mixtra med sladdarna....


HERRE JÄVLAR VILKEN STÖT SOM FOR GENOM KROPPEN MIN!!!!
det liksom smällde till och jag for bakåt mot golvet men hann ta emot mig. blev sen liggande i chock och undrade om jag hade ett sånt där blixtrande blått elfält runt mig, tog mig upp på armbågarna och såg i spegeln, nej, inget sprakande runt skallen min inte. tur.
gick se runt och kände mig skakis.
och den där lampan, den lämnar jag åt sitt eget öde nu.
jag skiter i vilket så länge den inte gör mig illa mer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar