onsdag 16 april 2014

PÅSKFEELING



Bild 1: älskar den, kan stirra på den huuur länge som helst, tror nästan jag råkade självhypnotiserade mig på bussen imorse faktiskt genom att stirra för intensivt. missade att hoppa av vid rätt station gjorde jag iallafall * livet med en förvirrad själv*

bild 2: även denna utsikt får mig som förstenad på jobbet, ÄLSKAR att kollegan knopar ihop nya figurer till varje högtid. som sen lottas ut. grämer mig fortfarande över att jag inte vann rudolf i julas :´( men har nya förhoppningar om kycklingen i ägget :-D

bild 3: KÄÄÄÄRLEK! älskar påsken och älskar dessa människor ännu mer!!! Imorgon blir jag upphämtad efter jobbet och så packar vi oss iväg till en stuga till skogs, vid vattnet och grillar och badar (årets första och mest prestigefyllda dopp!) och bara sover länge och myser och umgås och äter och går långa promenader och solar på altanen och liknande aktiviteter. *mmmm* 
även Tobben ska få fira en riktig Andersson/Johansson-påsk. återkommer senare med eventuella men.

TREVLIG PÅSK VÄNNER :-))))




1 kommentar:

  1. Hoppas att du, Tobben och resten av familjen hade en härlig påsk!!! Min var nog den bästa hittills i mitt liv, fick ju fira den ihop med min Tobb ^^ hihi <3

    SvaraRadera