lördag 1 mars 2014

NU JÄKLARNS!

Har ju varit rätt så förslappad nu några månader, sagt upp gymkortet och sådära, mest känt stress och press och tvång och det är ju aldrig kul. Jag är ju periodare och går in för 100% för att sen en stund senare tröttna helt. japp, sån e jag. har funderat och klurat i flera veckor, ska jag köpa kort igen för dyra pengar eller bara skita i det och köra på uteträning och hemmaträning i stället. har till och med googlat saker som "varför ska man träna" "vad ska jag träna" och "träna eller ej". haha, så typiskt mig att googla ALLT som snurrar i min hjärna för tillfället. kom i allafall fram till att träna bör man.

Nåååja, nu blir det snabba powerwalks, jogg och till att kräla på golvet i diverse övningar tills vidare.
Kanske springa nåt lopp? gillar ju sånt. aja, den som lever får se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar