söndag 16 mars 2014

DÅ VAR VI OFFICIELLT INFLYTTADE DÅ









 Haha. alltså ser ni alla flaggor i mitt skatbo? Det var någon som hade väldigt roligt med att sätta dit dom kan jag lova. mindre kul att vakna upp i morse och försöka gräva ut dom. hittade den sista nu i duschen när jag tvättade håret.

Åh det var så himla himla TREVLIGT igår. jag bara njöt och sprang runt och försökte hinna prata med allt och alla. Det var soffhäng, kökshäng, balkonghäng, paketöppnande, rökpiperök och vilddans och allt var bara så himla myyyyysigt, ville bara låsa in alla och umgås mer och mer och mer och aldrig låta dom gå. när dom ändå gick framåt 3 kändes det bara som att allt gått så FORT. Tobben påminde mig om att dom ändå varit här i 8 timmar. Ja herre jäklar. tiden går sannerligen fort när man har roligt.

För roligt hade jag. och världens bästa vänner, det har jag också.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar