fredag 24 januari 2014

HEJ HELG!
Imorgon åker det här burret på mitt huvud av! Åtminstone en del av det, beroende på humör och mod.
Det blir säkert bra, säger vi, hoppas jag! Eftersom jag ska raka vägen på inflyttningsfest efteråt och vill skiiiiiina.
Annars då? Joooooo, råkade dricka ganska så många för många koppar kaffe idag på jobbet vilket resulterade i att det kändes som att jag galopperade mig igenom ett maraton inombords medan jag försökte hålla en lugn fasad utåt, svettades och frös samtidigt, ögonen höll på att ploppa ut och hjärtat pumpade som på en gasell. phu. bar sen hem kassar med mat och vin och studsar nu runt och väntar på att Elin och Elina knackar på min dörr.
hoppas i övrigt på att detta koffeinrus inte övergår i total utmattning om cirka en halvtimme eller så. håll en tumme.

Nu är det helg hörrni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar