torsdag 2 januari 2014

AFTONEN DÅ




Jorå vi piffade mest det gick och när läppstiftet och flugan var på begav vi oss ner till finrestaurangen där 5-rätters och skumpa väntade på oss.


Vi kände oss som kungligeter där maträtt efter maträtt bars in och glasen fylldes.
En sak är säker - vi slapp lämna 2013 med kurrande magar.

Haha, Tobben, fjången och så jag.

Man kan säga att jag var riktigt nöjd, förutom nervositeten över nedräkningen till det nYa året. får alltid nån slags stress inom mig, liksom är jag verkligen redo för det här?
till slut fattade jag att det inte fanns nån återvändo, det som är gjort är gjort och resten inte, bara gilla läget.

Alltså du, finare och underbarare människa går inte.
 så länge du är med så ordnar sig resten.



Så. efter några känslotårar vid tolvslaget för att allt var *så vackert och känslosamt* och känslostormande som det är när något tar slut och något annat tar vid och det smäller i olika färger och man får skåla och pussa på den man älskar mest och åh, den tacksamheten. ja ni fattar. EFTER allt det så kände jag mig som på bilden: att ja jäklar, det kan nog bli nåt bra av det här året med.

Puss och kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar