fredag 1 november 2013

KORTISDAG

Ja jäklarn jag slutade redan innan 15 idag, sån jäkla lyx att sluta tidigt varannan fredag.
och välbehövt!
har frivilligt jobbat 2 helger i rad nu så i helgen blir det återhämtning för fulla muggar, och massa mat. mitt jag för 3 år sen som i princip levde på godis, bullar, mackor och fil hade skrattat mig rakt upp i ansiktet om jag vetat att jag skulle sitta och googla recept och läsa mattidningar. jösses jag börjar verkligen bli en tantalora, men mat är ju faktiskt roligt att laga och inte bara äta. Jaja ska inte tråka ut er med mina idéer, nästa månad är det väl nåt annat jag snöat in på. Jag är sån typisk periodare i ALLT jag gör, träning, jobb, maträtter, låtar mm, blir som helt besatt av just den saken, tills det blir tråkigt och nåt nytt spännande kommer in i synfältet. det är ibland bra, som i våras när jag tränade som en galning, ibland mindre bra som i somras när jag levde på risifrutti och billypizza vareviga lunchrast.


Ska överraska Tobben med en ny smakupplevelse; fänkålsgratäng! kan gå precis hur som helst känner jag men man måste ju testa ;-)

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar