onsdag 13 november 2013

GOD NATT VÄRLDEN


Herre min guuud, känner mig som ett urlakat äpple alternativt urvriden trasa. somnade på bussen hem, satt och nickade till på tunnelbanan och fick sen nypa mig i armen för att inte somna sista biten med pendeln. kom hem, slängde av mig jackan och gick raka vägen in och kastade mig på sängen och somnade helt mevetslös. sov sen som en klubbad enda tills Tobben väckte mig vid halv 8 för att få i lite föda.
Jaja, tror att alla 6-dagars veckor och sena kvällar börjar ta ut sin rätt, för hur kul det än är att jobba så måste man väl vila lite också. alltså igår smög jag till och med jobbdatorn hem och satt med hela kvällen *jobboholic*
Meeeeeeen på fredag slutar jag faktiskt tidigt och ska fira med en helledig helg med massa festligheter och reunion med världens bästa kalmargäng :D
så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar