söndag 5 maj 2013

MOT 25-ÅRS FEST
Älskar känslan att skynda hem från jobbet och veta att nånting roligt väntar, nånting som har så lite med apotek att göra som det bara går. Eftersom min garderob svämmar över men jag ändå aldrig tycks ha något att ha på mig så bad jag Theresen slänga ner några klänningar i en påse och ta med. det blev till slut en svart piffig sak. Efter nån cider på balkongen gav vi oss av mot Camilla, kalmargänget och festligheter.

Vi proppade i oss snittar och bål och skrattade och dansade och trevlighetsnivån var så hög att källartaket nästan lyfte. Det kändes som att ingen tid gått sen vi sist sågs i kalmar allihopa, precis som vilken tentafest som helst! så himla kul när det är så.

Sen gav vi oss ut i Stockholmsnatten och jag studsade runt som en studsboll så att svetten bara skvätte om mig. satan vad skönt det är att dansa av sig ibland, eller ja, mer hoppa upp och ner i mitt fall, men ändå, tror det är bra för själen att bara släppa allt ibland.

 Alltså dessa tjejer - bästa Camilla och Sophie! I sommar blir det Håkan-konsert i Göteborg och sen återbesök på Way Out West för oss.


Kände mig helt genomglad och pigg där vi 3-snåret när stället stängde och ville inte alls åka hem, 5 minuter senare snarkade jag djupt i taxin påväg hem :-))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar